Rolig daag!

Hej!
Hade en lyckad dag kan man säga haha!
Köpte ett par basketskor som va snygga.Sen drog jag och möte upp mattis vi drog in till stan och kollade på kläder.Hon köpte lite men inte jag skulle ha köpt ray ban gassögonen (falska) men dom va inte så finna när jag prövade dom.Köpte lite mat som inte var gott enligt mig satt också bredvid en läskig gubbe som skrek haha stekte oss i solen plus grader fast för min del var det ibland varmt iblan kallt.Träffade på bloggaren Louise hon som äger bloggen febbs trevligt frågade om jag kunde ta en bild med henne och hon va riktigt snäll också!Aa men nu måste jag dra/Pöss

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Såg dig på febbs blogg =)

Kul att träffa henne :D

2010-03-20 @ 23:13:37
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0