Freeedag!

Hej alla!
Hade en helt ok fredag,eller den är inte slut än!Men skoldagen iaf hade ganska ont i huvudet och orkade inte skriva men jag gjorde allt för att bli klar med svenska grejen.Så nu kan jag njuta av min helg.Har redan en massa planer ska ha match ska åka in till stan och köpa basketskor ska kanske till kista och kolla på kläder med mattis.Skoldagens hörjdpunkt:På musiken fick vi köra en rolig tävling om att sjunga fredagsmys haha!Men nu har jag riktigt bråttom till träningen/Pöss
 
          Har fått den här frågan flera gånger vilken kamera jag
          fotar med.Denhär och en till som jag inte har bild på!

Kommentarer
Postat av: julie

vi kämpade verkligen med svenskan!!!:D haha!!

Fiin design!!<3

2010-03-19 @ 21:30:07
URL: http://cooliizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0