Frågor och svar!

Vad är det för sport du går på du skriver aldrig det?Svar:Jag spelar basket jag brukar faktis skriva det nu förtiden för ni skriver en massa kommentarer om det. :)

Vad tycker du om Dessie om paow? Svar:Man ska ju vara ärlig på svar så jag måste väl säga vad jag tycker.Jag börjar med paow för min del skriver hon exakt allt som kommer i hjärnan och det är bra men så mycket skit ska man inte skriva jag förstår att hon skojar ibland men seriöst det är inte 25åringar som läser hennes blogg.Själv är jag 12 men jag läser inte hennes blogg varje dag.Hennes blogg är på ett sätt bra och på ett sätt väldigt dålig men nu ska jag inte vara för taskig, för hon har väl bra sidor också som hon inte visar, det har väl alla! :)
Dessie bodde tagga ner lite dom faktis ganska lika på deras sätt men hon skriver för mycket om att hon är rik självklart är det bra att ha pengar men herregud vi har förstått det.Jag tror att hon bloggar för att få pengar men det skulle vara kul om hon uppdaterade mer ingen mer skit så taskig ska man inte vara!

Värför lägger du inte in bilder på din outfit! Svar: Min USB sladd är borta...Annars tar jag faktis bilder och har dom i kameran!

Hallå!
Värför har du inga tävlingar, man vill ju vinna saker också!!!
Svar:Oj du det har jag glömmt snart kommer det än tävling om att vinna en sak hihi det är hemligt!

Gillar du fokis blogg? Svar:Hon är en väldigt söt och snäll tjej det jag gillar mest med henne är att hon aldrig har skrivit skit om andra så ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0