Shoppaholly...

Hellu!
Tanken va att jag skulle vara i centrum i typ 1timme men nej jag stannade kvar där i typ 3 timmar.Ville köpa allt haha!Fick hem en massa saker som jag tyvär inte lägger ut bilder på kanske när jag har kommit hem från Bulgarien då jag också har shoppat där kommer det bilder.Har inte ens börjat packat har bara gjort en packningslista haha!Men nu måste jag skärpa mig och skynda på lite.Åker imorn kl 1 på eftermiddagen tror jag så jag har lite tid på mig.Kommer sakna min säng och mina vänner och några i min familj åker ju med pappa och min syster.På flygplatsen kommer jag att köpa min parfym som jag har velat köpa jätte länge.Haha ser ut som värsta dagboken.Det här blir bland dom 3 sista inläggen. Bye!

 

                         Kolla vad jag åt nyss!

Kommentarer
Postat av: hanna

Då är vi 2, har aldrig hänt att jag kommer hem från stan tomhänt. Ganska synd, man skulle ju kunna använda pengarna till något annat haha! :D

2010-07-05 @ 21:50:17
URL: http://www.hannaneijmann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0