Dom amrekanska turisterna hahaha!

Jag: Jossan kan vi inte prata engelska när nån sätter sig berdvid oss?
Johanna: Haha ok

Efter ett tag kommer det en kille och sätter sig brevid jossan.Vi pratar engelska länge och han kollar väldig snett på mig.Jag messar jossan och skriver killen brevid dig kollar snett på mig som fan!Sen säger jag på engelska kan jag kolla på dina sms i din mobil?Hahah han kollar snett på mig ännu mer när, vi ska utallla namnen på stationerna och säger att dom har konstiga namn här och det är ett   konstig land USA e mycket bättre haha!Sen går han av stationen och vi skriker ee det denhär stationen vi ska gå av på?Och jag garvar ihjäl mig.Ni kanske inte fattar när jag skriver så konstigt hahah!Sen när vi e på rullltrappan skriker vi på engelska Ashley (påhittat namn) e min bästis blablabla och svär till varann på engelska hahahaha!


Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en trevlig helg! :)

följ min lilla blogg om du känner fört, höhöh.

RAWO RAWO FIGHT THE POWER!

2010-07-03 @ 01:48:04
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0