2010-07-04

Hej!
Bloggade inte igår för man kunde inte skriva på tanjentbordet -.- Men pappa fixade det.Iaf va hemma på dagen senare mot kvällen drog jag till rållis.Åker ju till Bulgarien om 2dagar så jag måste förbereda köpa sista sakerna man behöver osv kommer vara där i 2veckor!Ingen bloggning blir det men när jag kommer hem såklart!Nu håller jag på att tvätta mina saker och sånt ska kanske dra in till stan och köpa en tidining där vid presstop men det finns väl i arlanda?Nån som minns jag tror jag köpte tidingar och dricka i nån butik som heter presstop i arlanda.Asså jag köpter just en tidning där för att dom har typ tidningar som står mycket om justin bieber!Aja nu ska jag käka. Bye!
 
                    
                                 Jag igår!

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0