Hemma!

Hej bloggen kom hem för 10min  vi förlorade mot alvik f95.Sen åkte vi till tibble och kollade på p94as final dom vann med 5poäng köpte en snickers där mm...Nu är jag hemma mamma håller på att göra tonfisk sallad och till efterätt pannkakor finns det nåt bättre?Sen ska jag blogga och annat och självklart läsa ut min älskade bok och efter den ska jag läsa boken pojken som kallas det. Omg vad bra den är har läst 20sidor av den och älskar den redan.Igentligen hatar jag att läsa med när det är en bok man verkligen älskar så kan man inte sluta ska dra/Puss

 


Kommentarer
Postat av: Naima

Hejsan :)



Vad hände idag då ? , just skrev jag lite on nagelttips säg gärna vad du tycker ;)



Kram // Naimaifinland

2010-01-04 @ 19:32:48
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: vad snäll du är :)

ja vi får se jag har massa på kö som vill ha en ny header :/ ingen aning om hur länge du får vänta isf.. :/

varför är du inte nöjd med den du har ? :)

2010-01-04 @ 19:44:22
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0