Dagens kvällsplaner!

Hej bloggen nu har jag planerat kvällen om det inte blir några planer(?).Iaf nu är jag inne på datorn ochekar in alla söta och vackra bloggar och sånt.Snart ska kolla på tv MTV!Sen ska jag fota självklart det var längesen....Sen ska jag fixa lite fruktsallad till familjen mamma ville ha det så då gör jag självklart det sen tv igen!Sen går jag in på datorn igen efter det äter jag middag sen tar jag en dusch och efter.Tv, plugg, fruktsallad och mysa bra och mysig vardag va/Pöss
 
               Jag och min lillebror som gör nåt haha

Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

VIlken fin bild =) Och jättemysig blogg!

Ha en bra dag ♥

2010-01-13 @ 16:45:19
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0