Freeedag!

Hej alla sötnosar!
Idag hade jag skola eller en ganska kort skoldag 3lektioner!Hade So sen hålltimme jättelänge från 10:30 till 12:45 så vi drog hem till mig och hämta receptet på kladdmuffins sen bakade vi det hemma hos Hannah Julie va också med!Sen när vi la muffinsarna i ugnen blev vi lite små hungriga så vi gjorde lite pasta med ost och salami och ketshup rikrigt gott jag lovar.Sen när dom va klara drog vi till skolan och mumsade i oss dom...Sen hade vi svenska det var några 9or som gick in i salen och kastade det på dom i  min klass..Sen hade vi musik va jätte trött och fattade typ ingenting men han sa att jag var duktig :) Nu ska jag ha träning eller snart så jag har ganska bråttom klockan tikaaar otroligt snabbt/Pöss
 
                      Jag just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0