Blogga inte så mycket idag...

Somsagt skulle jag inte blogga så mycket idag.En lite paus.Har varit på lite utflykter idag.Drog till nåt gammalt slott med mamma pappa och min lillebror.Åt en sjukt god kyckling macka.Träffade även på lite läsaren ni som träffade mig idag skicka bilderna till mig på min mail så lägger jag upp dom .Sen åkte vi och handlade i willis.Sen drog jag hemmåt lite sen möte jag upp Hannah, fan vad längesen det var jag träffade henne hon e ju min bästavänn vi gick ut och pratade om allt möjligt som allatid.Det blev mörkt och vi hörde en massa läskiga ljud så vi sprang hemmtå och nu e jag här!Tog en massa bider från slottet osv.Lägger ut nån annan gån orkar inte ladda upp dom.

                                 Jag i Bulgarien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0