Frågor


Hur gammal är du igentligen du skriver aldrig det!
Svar: Jag är 12år snart 13, jag brukar skriva det!

Värför skriver du så lite?
Svar: Jag skriver så lite för att jag inte kommer på nåt att skriva, lite tråkigt :( ska försöka skriva mer!!! :)

Värför lägger du aldrig upp outfits bilder?

Svar: Somsagt jag har ingen tid att fota fiksa och donnna för jag  spelar väldigt mycket basket plus att jag har skola och måste såklart umgås med familj och vänner, så det är inte så lätt att söka upp en dator men jag älskar såklart att blogga och söta kommentarer.

Vilka butiker gillar du mest?

Svar: Kan inte riktigt svara på denhär frågan igentligen jag köper dom kläderna jag tycker är snygga och sköna såklart, men jag handlar mest från ginatricot.

Har du många läsaren på din blogg?

Svar: Somsagt skriver jag inte yees idag hade jag 200 läsaren.Jag är verkligen inte en känd bloggare men jag har ganska lite läsaren just nu men annars om jag uppdaterar bra har jag ungefär 60 läsaren



Nu har jag svarat på några frågor som människor brukar ställa nu måste jag plugga, bloggar lite mer senare kanske.

Kram!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N ♥

Hejhej! Hoppas du haft en bra onsdag :')

2010-04-28 @ 19:59:38
URL: http://haidis.se
Postat av: olivia

tack!! :D

2010-04-28 @ 22:00:24
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0