Gäster!

Heeej bloggen har super blråttom just nu gästerna kommer om 5min och mammas överaskning var ju att gästerna kommer och att hon ska ha fest!Men nu kan hon ju inte läsa min blogg så jag skriver vad the sicret är menmen sssssssshhhhhh säg inte det till nån hhaha!Vi ska ha tacos till middag och självklart presenter!Har prov till imorn kan typ inget haha men ska träna men iaf pratade nyss med diana har bråttoooooooooom!Men men fick nyss reda på att det är människor som går i min skola som  läser bloggen niceee!Men kommentera också!Ska stänga av datorn och vänta tills gästerna kommer sen kanske det blir ett till inlägg ska också lägga ut en bild på det jag önskar mig hoppas jag får de också för jag fyller nämligen år nästa lördag.

              


                                              

                                                 väldigt liten bild men men

 

OMG HITTADE MIN BLOGG SOM JAG BÖRJADE MED FR ETT ÅR SEN HAHAHA!sHIT KOLLA PÅ DEN VAD FUL DEN VAR MENMEN.

WWW.ENLIGTSHARON.BLOGG.SE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0