Fyller år om 5dagar!

heeej bloggen sorry  han inte skriva så mycke idag....Menmen hade  träning det var faktis kuuul!Sen åkte jag och mattis bild med issa.b och typ mobba henne om en kille hon inte gilla hahah!Sen gick jag hem lax med potatis och kalsås till middag!Har precis kollat på nåt pogram och nu bloggar jag ska typ plugga litee och kolla på tv kanske ett till inlägg.Men håll utkik och släng in nån kommentar!Har skola imorn och på lördag fyller jag år!Alla grattar mig!Is my birthay you know!Ska iaf gå in på min hemmsida och kolla om det har kommit upp nåt hejdå/peace





                      

                    Glömmer alldrig sommaren med dig och maria och jenny och dom andra saknar er inte så lyckad bild men....<3


Kommentarer
Postat av: Vicki

Heeiisan! :D

Snygg blogg! :D

Det är jag som gick i Anahitas förra klass :)

2009-09-23 @ 16:05:21
Postat av: Vicki

Och GRATTIS I FÖRSKOTT :P :D

2009-09-23 @ 16:06:05
Postat av: sharon

ok hejhej tack!

2009-09-23 @ 16:17:48
URL: http://dagarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0