trött

heeej bloggen.Pluggar väldigt mycke med so man har ett land i Afrika mitt land är Egypten.Jag har också en läs läxa på so...Jag är super trött vill bara lägga mig och sova.Har träning imorn kul ska det bli men jobbigt saknar basketen när man har 2dagars ledigt haha!Har mycket kommentarer nu supeeer glad kommentera meeeeeeer!Fyller år på Lördag glöm inte att gratta mig!Sitter med min lillebror i knät han är väll också trött han jäspar väldigt ofta nu.Funderar på att lägga honom har bloggat och varit inne på datorn längeeeeeee idag trött på datorn nästan.
Ska stänga av datorn är inte säker men ha det så bra/peace

                                        
                                       sööööööötnos.


                                      

                                     Åh herregud när man ser bilderna saknaaaaaaaar Italien meeer än mest!

                                  


Kommentarer
Postat av: linnea

Blondin eller Brunett - vad är snyggast? Gå in på min blogg och lägg en röst!

2009-09-24 @ 19:01:14
URL: http://rightherenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0