Statstik!

Heej bloggen statstik har stigit jippi!Har precis kolalt på idol nu skriver jag min dag städat rummet.Sen tog jag en dusch och drog till träningen fys träning inte så jobbigt menmen.Sen gick jag hem tog en dusch sen åkte jag till centrum med syrran för hon behövde köpa nått fick hem litee godis och toffsar haha.Sen drog vi hem och kollade på idol och nu är jag inne på datorn ganska bra uppdatering idag.Ska iaf dra nu bloggar kanske senare/peace!




                                           

                                             I danmarks leksaks affär!


                                


Kommentarer
Postat av: MAhsa

du har en skit bra blogg sharon <333 jag e din läsare<3333333

2009-10-31 @ 10:44:50
URL: http://newpersiannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0