Låångt inlägg

Heej bloggen förlåt för dålig uppdatering men jag har ju skrivit det min statstik och grejer har gått ner....Iaf

Igår:Hade skola började 08:00 med livskunskap vi körde nån lek kul...Efter lektionen hade jag hålltimme så jag och hannah drog hem till mig och åt lite piroger och grejer sen drog vi till skolan igen hade engelska kollade på nån film sen lektioner lunch  lektioner sen slutade jag 15:20.Efter jag slutat fick jag en klubba av en tjej som var snäll var jäkligt glad för jag var väldigt sugen på det sen tapppade jag den och blev litee sur omoget!Sen drog vi hem till hannah kollade på tv åt lite klubbor och sånt som hon hade där.Sen gick vi hem till mig och åt lite mellis mackor och saft sen gick vi till nån sång sak sen till centrum där köpte jag och hannah godis jag köpte godis till Danmark och hannah köpte till sig sen drog jag hem till mig och hon hem till sig.Sen kollade jag på tv och pluggade sen däckade jag.
Idag:Skola sen gick jag hem och åt lite grejer nu kollar jag på tv och data och äter en glass min dag är en villo dag typ.Imorn har jag ingen skola för då ska jag packa inför danmark har ledighet!För jag skla åka ganska tidigt ni får ha det så bra nu för jag ska kolla på andra avenyn!/Puss

                                        
                                          Vill tillbaks det går inte att förklara hur kul det var!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0