Hemmadag!

Heej bloggen som sagt har det varit en hemmadag för mig!Ganska skönt faktis litee villa ingen stress.Iaf nu äter jag lite godis som jag är ganska mättt av min lillebror har precis somnat och min syrra fiksar sig inför nånting!Iaf nu ska jag ta ett skönt bad funderar jag på ni får iaf ha det så bra/Puss



                       

                        mm saftigt tagen från danmark av mig!

                          
                           Den är också tagen från danmark asså alla bilder är typ de nu!
                           

                            Dreglar typ nu haha!

                           

                            mmm....

                           

                            Mer bilder läggs upp nån annangång /Puusss


Kommentarer
Postat av: Hanna

OMG vad jag blir suktad ;o <33

2009-10-31 @ 19:11:37
URL: http://hannare.blogg.se/
Postat av: sharon

haha aa:D

2009-10-31 @ 19:22:17
URL: http://dagarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0