Halloween!

Heej bloggen är jätte blogg sugen hella tiden haha!Iaf jag vet att det är många som festar på halloween självdå sitter jag hemma och bloggar och äter godis och kollar på tv hahah.Iaf det ör faktis ganska mysigt var på the voice för ett tag sen jag gilalr inte hög musik så mycket det är också så himmla varmt på fester....Jaa iaf har jag det skönt har fått reda på vad det är för fest min syrra ska till club glamour i frysen asså där  nere.Ja vad gör ni själva skriv en kommentar faktis intressant!KOMMENTERA MASSOR OCKSÅ!Funderar på att börja vidio blogga vad tycker ni?/puss!


                                

                                Saknar tiderna haha värsta torrrraste hummorn haha!


Kommentarer
Postat av: Natasha

men snälla .. vi har aldrig pratat förrut och kolla va du begär :s

2009-10-31 @ 18:58:19
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: Natasha

förlåt raring. Men skicka inte runt sådant till folk du inte känner. Dom blir säkert lika irriterade som mig =P

2009-10-31 @ 19:25:27
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0