Staaan med tjejorna:)

Heej bloggen inte världens nästa uppdatering men iaf.Jag och issa.b och jossna drog till stan köpte inte nått men issa.b och jossan köpte massor vi tog en snabb lunch i tacobar trevligtrevligt sen drog vi vidare sen drog vi hem det är Aik match idag.Och jag ska själv ha match med mitt lag fick nån prov grej från make up store snällt!Iaf dom sminkade mig också blev faktis rät finnt lite rött-rosa läppstift och lite annat ha det då bra hörde nån ting läskigt nyss utanför fönstret /Peace!


                                                  
                                                   Jag och mattis ser fett konstig ut men iaf/peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0