modetips!

Hej bloggen tänkte skriva om att jag har börjat med lite nytt mode som jag tänkte skriva om.Passar mi faktis och säkert andra!


                            

                                    Tänkte skriva om rött läsppstift för ett tag sen tyckte jag att man såg ut

                                    som en gammal kärring i rött läppstift.Men nu flr tiden är det faktis väldigt

                                    känt.Det blev nämligen årets fär på läpparna asså smink produkt.Självdå
                                    har jag prövat det men då gillade inte jag det men nu tycker jag att jag ser 
                                    fin ut i det så pröva på det.Det skadar inte för en dag(:
             
                                                

                                Dom här snygga glassögonen som är kända i nutid för ungdomar har jag
                                tyckt varit snygga ganska länge men jag förstår mäniskor som vill ha 
                                typiska ungdomstilen men dom här börjar fakis bli känfa snabbare och snabbare
                                tog faktis ett litet snack med en av personalerna i bikbok som bärättade
                                att ungdomar köper sånt nu för tiden förut låg dom där och få köpte dom.
                                Nu tiden kostar dom 65kr inte så dyrt faktis i bikbok som sagt pröva dom.
                                Dom kanske passar just dig(:
                                           

                                           Domhära lack legginsen börjar bli kända självdå köpte jag ett par såna för 1år sen haha!Menmen dom börjar synas i nya ungdomsmodet ganska finna också har ett par guldiga också dom kostar 199 i bikbok!

                                       
                                         Mjuckisdress börjar bli känt skönt och finnt faktis dom kostar
                                         199 per del i bikbok har ett par sånna faktis finna och sköna(:

                     Det var allt litee mode tips för dig som behöver hjälp/peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0