Heeeeeej!

Heej minna älskade läsaren som sagt har jag så mycket att gör i fritiden så jag har tid ibland att blogga.Men jag har en bra stistik och jag bloggar faktis dagligen.Iaf idag gick jag upp halv åtta och jag började åtta så jag fick skynda mig kom till skolan fem över åtta....Iaf livskunskap masssa lekar och grejer sen hålltimme!Jag och hannah drog hem till hannah och gjorde vet inte vad?:)Sen drog vill tallbaks till skolan och käkade en bagett hus mats var galeeet hungrig.Sen engelska sen svenska sen luunch.Vi fick chilli konkane men jag tåll inte det så jag fick kebab gryta jippi!
Sen var det matte och no nån laboraktion ganska riligt faktis.Sen var det franska PROV!men jag kunde faktis ganska mycket.Sen slutade vi 15:30.Iaf nu sitter jag här ska snart äta mellis och ska dra till nån sång sak ni får iaf ha det så bra/pussss!

                        
                         Älskar er!



Kommentarer
Postat av: Elin

vem är du med du?:) har en supper fin blogg <33kram elin

2009-11-05 @ 15:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0