Igår

Heeej bloggen jag har inte bloggat på länge men jag försöker när jag är hemma och har tid.igår var i frys spelade nån fotbolls turnering jag var med nåra järva tjejer hahah det var skit kul ison och fille från lilla alfaghi(stavning) var där hans hund är skit söt!De var kul men vi kom sist hahah vi garva hellla tiden jag fick en god bag till pris och ska typ kanske tilll kolmåden med dom på måndag.Sen kom jag ditt var med Jenny maria johanna och michelle fast hon skulle typ hem.Sen åt vi lite chips och var med Diana också sen titta vi typ på träninigsmatcher och grejer sen gick maria och jenny för dom skulle typ och till deras barndomsvän.Så jag johanna och diana var kvar jag gick och köpte glass pigelin!
Sen stängdes hallarna utom sentern för dom stora fick vara kvar dom kommer börja stänga18:30 för det brukar hända snaterier på kvällarna så då blev alla vi ut kastade.Sen var vi kvar och sat oss och snacka sen gick johanna hem och jag och diana var kvar sen åkte vi hem när jag kom hem åt jag en till glass!Sen var jag inne på pea facebook och msn sen titta jag på tv sen var klockan typ 2på natten så jag var så trött och la mig.Jupp idag gick jag upp 9 pallade inte gå up var skiiiiiit trött min pappa tvinga mig upp ursängen sen åkte vi till arlanda och hämta min morbror skulle igentligen träffa kompisar men jag vet inte om de blit eller ska jag åka och köpa nått att äta nånting riktigt got som jag åt förut!Jaa nu ska jag typ sova littte sen vet jag riktigt inte är trött/puuuuuuuuuus


Ps:
kommentera!

Kommentarer
Postat av: malin

okej, allt bra ?=)

2009-07-18 @ 20:32:23
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

Vill du få en gratis design? Klicka in här och läs vidare: http://emelierb.blogg.se/2009/july/utkast-skriv-vilken.html#comment

2009-07-25 @ 21:35:51
URL: http://emelierb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0