Förlåt fortsätt läs min blogg!<3

Heeej bloggen min blogg är inte bra som sagt jag ser de själv ingen bra statstik nu för jag inte har blogg att på länge ja jag tycker berätta kort om dom senaste dagarnaa i fredags var jag i fryss och ty spela basket dära åt väldigt  mycke mat villket jag inte ofta gör!Diana skulle komma ditt men det gjorde hon inte så jag frågade om jag fick äta med Maria Jenny Johanna Michelle Elin och det fick jag sen var jag med dom det var väldigt kul.I Lördags åkte jag till Ikea med min familj och köpte lite små saker fast en stor sak till mitt rum en spegel som var billig den var väldigt stor och fin!Jupp det var bra.I Söndags var jag i centrum och köpte 2linnen 200kr tillsammans i ginatricot och jeans från bikbok för 149rea orginal pris 499 och litte tuggumin och godis och bullar och en kopp var chokla mums med gräde!Och idag Måndag var ja i frys och hade träning och pyssla gjorde en jättefin app halsband som gick sönder i tunnelbannan av min basket boll!!Var med Diana där och hoppa också studsmatta hoppas också att minnna besökaren ska komma fram och fortsätta läsa bloggen för annars slutar jag puuuuuuuuus/Sharon

Kommentarer
Postat av: malin

tack , desamma =) jag är 13 :D du?

2009-07-13 @ 20:20:15
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/
Postat av: malin

jaha okej =) i nacka du ?

2009-07-13 @ 23:04:14
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/
Postat av: malin

jaha okej ;) !

2009-07-15 @ 17:13:02
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0