bloggar inte mycke

Heeej bloggen kommer typ inte bli många inlägg i sommar men nu har jag tråkigt så då kan väll jag pasa på jag skriver om alla dagarna dom här veckan.
Måndag:Gick till frysen var där med Johanna Jenny Maria och Runa spelade basket och snacka och garva sen på kvällen när alla skullle hem då gick mångaa till en butik och köpte lite godis haha!Sen åkte vi hem och var hemma vi 10:30 tiden.
Tisdag:Var med johanna runa jenny och maria diana spelade basket gick runt och garva sen åkte jag hem typ palla inte berätta exakt.
Onsdag:Var hemma med vår morbror från Frankrike vi gjorde typ inget!
Torsdag:Åkte till våra barndomsvänner som bor typ 2timmar bort vi skulle igentligen grilla men det blev inte så för det regna.
Fredag:Åkte till Kista med syran och mamma och morbror köpte mos för håret och läppglans
sen möte vi nåra kompisar och var kvar.
Lördag:Åkte till stan med maria jenny johanna isabella diana min syster och solian gick runt och kolla på nån iransk grej och fred sen gick vi run i butikerna och åt sen åkte vi till skanstull haha vi satt i donken där tjockisar och drev med dom som jobbade sen var klockan typ 9så vi gick hem var hemma runt kvar i 10.
Söndag:Gick upp och fixa mig viste inte värför sen kom pappa och sa om du tvättar min bil får du pengar och så så jag åkte ditt med honom och tävttade bilen och nu är jag här ska igentligen fika med familjen nån stans men jag och min syrraa palla inte så då sa dom ok.hejdå/puuuuuuuuus

Ps:Kommer inte blogga mycke i sommar så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0