Avslutningsdagen!

Heej bloggen idag hade jag skol avslutning som jag skrev innan.Jag kom till skolan där fick vi saft och tårta för skolan fyllde 90år sen kollade vi på simson.Sen slutade vi sen gick jag hem med hannah när jag kom hem messade jag mattis och frågade om kunde göra nåt och hon sa ja så jag gick hem till henne vi chillade va inne på datorn åt chips och godis och åkte pulka haha!Sen hade jag träning efter träningen var några i laget kvar och snakade sen åkte vi buss hemma och nu har jag ätit middag och snart ska jag ta fram lite godis chips och julmust och mysa och kanske kolla på nån film mysigt va? :)Juste och mamma håller på att göra lussebullar igen haha dom tog slut förut ska hjälpa henne sen blir det film och mys!Vad ska ni göra idag?Ha det bra/Puuus
                                           
                                            Sån vill man ju ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0