Sushi

Heeej bloggen har inte bloggat på länge men jag kan väll berätta om dagarnaa.
Lördag:The voice och ung 08 på dagen var inte så kul men det var helt ok var där med jenny maria johanna michelle miriam runa isabella och elin på dagen var det ass kul haha min och jennys dans nåra killar och fjortisar stog och kolla på oss hahah har den på mobilen ska kanske lägga upp  den!
Söndag:Hemma dag var först lite förvirad och trode att jag hade skola på måndag och träning på söndag men det hade jag inte haha var hemma tog det lungt var inne på datorn och kolla på tv och åt god mat och läste en bok som jag  älskade!
Måndag:Hade träning imorse försov självklart mig!...Gick upp och kom till träningen lite sent men som tur var hallen låst så alla var utanför haha rolig men jobbig träning gick hem från träningen med jossan och issa.b vi snakade och grejer.Ja nu är jag hemma ska snart gå och beställa sushi muummms  mamma ska typ förlja med väntar på henne så det blev väll ett  inlägg.Jaaa men nu pallar jag inre skriva hejdå Peace and love!


En bild på sushi mmm som inte kom ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0