Lördag och Söndag.

Tjena!
Min blogg suger verkligen..
Åkte till kista igår med Anahita och Elin. Fikade, sjukt goda cupcakes de hade  där, kommer inte ihåg vad cafet hette.
Efter de gick vi hem till elin satte på oss ansiktsmask inte skönt asså.. Skönhetsaker är verkligen inte min grej så jobbigt vänta i 10 min och gör det här blablabla whaat?!? Okej ni fattar typ inte vad jag snackar om säkert.

Idag  tog jag hål i öronen femte gången..Ont gjrode det ( tro inte på de som säger att det inte gör ont det gör ont.)
haha han som tog hålet sa att han skulle räkna till tre haha han ba tre och sen tog han jag var alltså inte beredddd.
Hoppas det håller nu då..
Efter det käkade vi på max och och shoppade lite köpte ett par midjeshorts pyjamas och smycken.Bloggar mer sen lovaaar!!
Puss!

Igår, haha bjuder på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0