Ont i foten...

Tjena!
Jag har just dammmp!!Mina vita converse är blåa som inte går att tvätta bort.Jag har ont i foten och blåsor på händerna.Vill ni veta värför?Jo jag hade lektion teknik och jag var tvungen att måla en låda blå för att ingen annan ville det så jag gjorde det, sen skrek freddi dina converse är blåa jag kollar ner och ser att dom är blå jag springer till diskbänken och sköljer dom.Men ändå gick det inte bort för att färgen är vattenfast typ så jag fick dammmp.Sen när jag ska gå ut från salen för att gå till toan och tvätta dom så trampar jag fel på foten jag har skit ont nu...Gick hem med krykor och fick blåsor...Så jag gick hem gråtande.Intressant va haha nej jag skoja men nu är jag ganska glad fick glass det piggar upp mig haha!

                        Visst blev vi snygga på lagfotot igår?  

Kommentarer
Postat av: bella

hejhej! allt bra? :)

2010-10-13 @ 18:05:51
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0