Hälsodagar.

Hej bloggen förlåt för dålig uppdatering.

Igår: Hade jag skola efter skola drog jag gabbi och freddi till centrum och köpte godis haaha, sen hade jag träning sen gick jag hem och duschade och åt och kolla på spårlöst och en annorlunda familj.
Idag:Hade skola fast det var ingen vanlig skola hälsodag med klassen vi började med att spela basket det var ganska kul sen åt vi lunch sen åkte vi skridskor det var inte kul...Sen hade vi massage kurs det var kul och skönt.Snart ska jag ha träning och jag är helt slut efter skridskorn då blir man trött på bennna.../Pöss
 
  Det var ju alla hjärtansdag i Söndags då severade mamma det här 
  till fika.

Kommentarer
Postat av: Ellie<3

vilken fin bild!

2010-02-19 @ 23:29:55
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0