Hemma!

Nu e jag hemma.Puuh knäkte typ sönder ryggen det låter lite konstigt men min rygg knäktes så fort jag böjde mig ner (vilket jag gjorde nästan hela tiden..) haha det blev en liten träning om att springa upp och ner från lekgrejerna.Hade tydligen ingen träning skönt med lite villa imorgon kör jag igång och i helgen blir det ingen uppdatering åker till Jossans land.Köpte en glass på vägen hem det blev daimstruttt har inte ätit det på ett tag typ när skolan var åt jag det senast så det var gott!Tävlingen i bloggen kommer inte bli av företaget ville inte...Men jag ska ha en annan tävling istället där man vinner ett smycke som jag köpte från Bulagrien.Coolare tycker jag tyckte dessutom inte om deras smycken.Haha låter lite irreterad e inte det.Bloggar mer senare.Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0