Skynda skynda!

Heeej bloggen har otroligt ont i huvet med jag går ändå till skolan det är bara 2timmar så jag överlever nog.Iaf efter skolan ska jag fiksa lite käk om man inte får det i skolan?Vill jätte gärna äta thai-mat men det vet jag inte om det blir av?Nu ska jag fiksa mig med lite kläder och lite smink kanske blir en lätt och fin outfit eller nåt annat ska man ha normala kläder på jul avslutningar?
Jag vet jag är fetaste ärtan när det gäller om avslutningar och litee annat haha!Jag är super hungrig nu så det blir väll fligor med fill och en macka som en lite frukost börjar om 45 och sitter här och bloggar.Och jag är otroligt trög när det gäller att hitta kläder och annat.Juste har träning idag vet inte om det är herrmatch men men annars blir det fredagsmys god middag och lite sötsacker OFC!
Kollar också på mtv nu älskar mtv och musiken haha!Ett ganska långt inlägg blev det så ni får vara glada /Puus


Min lilla kaxiga unge!

Nordens största shopping centrum den ligger i Danmaaark miss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0