Nyår!

Heej bloggen gott nytt år försesten eller det är ju inte ett nytt år men om några timmar då smäller det!Vad ska ni få för middag?Det är huvudsaken på nyår typ för mig haha.Jag ska äta potatis gratten med lamstek mm...Jag älskar det och självklart får man champang utan alkohål det är mumsigt också!Nu ska jag leta efter en pump till en luftmadrass för min sister ska resa bort imorn och det var jag som tappade bort det....Sen ska jag äta lunch pasta med nån sås som mamsen har gjort sen ska jag ta en dusch och sen kanske sätta på mig kläder måste dra nu pusss

         
        Längesen när jag precis kom hem från spanien och åkte till köping med mitt lag!


Kommentarer
Postat av: Ruddis

Hahah där hade jag rött hår xD

2010-01-05 @ 20:49:42
URL: http://bloggflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0