Today!

 Tjena!
Har inte skrivit ett långt inlägg på länge men nu det blir de det!
Gick ut med Naomi Rebecka och Johanna.F en stund pratade bara lite och vandrade runt.Sen gick jag hem byte om och käkade inför matchen, sen hade vi match mot  Uppsala där vi vann!Glömmde förseten säga att jag har cup nu fram till på Söndag så imorgon får ni räkna med dålig uppdatering.Sen åkte jag hem åt middag kollade på tv sen gick jag och Johanna.F ut igen vi skulle gå på solna dagen men det var så mörkt och mamma sa att det är för vuxna nu så vi gick gick bara runt och snackade och åt haha!Och nu sitter jag här hemma.Har match imorgon tidigt på morgonen så jag ska lägga mig extra tidigt. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0