Måndaag.

Tjena!
Jag orkar inte blogga nu för tiden.Har haft två matte prov en i fredags och en idag...Har haft en massa läxor och jag har umgås med vänner och familjen.Nu ska jag göra en lite vad jag har gjort i helgen!

Lördags hade jag match på morgonen i södertälje efter det var jag i stan och kollade på kläder köpte inget.Ska kanske åka till London snart så jag sprar på pengar och köper dom nödvändiga sakerna.
Söndag träffade på Johanna som jag inte hade träffat på länge och Hannah vi gick till centrum och käkade lunch och kollade på en jacka som jag tänker köpa.Kollade sen på dom i mitt lags match de möte järva.
Idag hade prov hade sen håltimme jag och hannah gick hem till mig och gjorde hemma gjorde pizzor sjukt gott!
hade sen två lektoner och slutade franskan var inställd!Har träning snart.

                         hahahahaha!


Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyren

jag har lagt till dej (: du hade lagt till mej va? ^^

2010-10-11 @ 19:12:37
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Anne

åh vad fin blogg :D gillar din header framförallt (:

ja jag kan måla av dig :) gå in på min blogg och tryck på bilden där det står "vill du bli avmålad, klicka här" ;P

det är så många i kö nu så det kan ta ett tag :)

2010-10-12 @ 19:02:16
URL: http://lafraise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0