Torsdag!

Hej alla läsren.Hade skola idag sen drog jag och några vänner till centrum tanken var att vi skulle köpa skolavslutnings kläder men det gjorde vi typ inte haha jag prövade badkläder.Men Hannah fick hem lite skolavslutningskläder jag tänkte köpa en kläning eller nåt gulligt nån som har nåt tips på kläningar?.Fick iaf hem ett linne och några ringar och ett hårband.När jag kom hem slappade jag bara och kollade på tv imorn är det premiär för två filmer
Sex and the city 2 och Starstruck!Ser mest fram i mot Starstruck för se and the city värkar tråkig..Imorn e det freeedag, superskönt med helg har förseten cup! Kram!



Glöm inte, Bella och Tyra show idag!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0