Onsdag!

Hej!
Har inte bloggat på länge på grund av mycke plugg.Men nu måste jag blogga jag älskar ju att blogga men ibland orkar man inte.Iaf har ätit lite mellis nyss hade gäster.Men dom gick nyss.Igår hade jag skola hade syslöjd min lärare sa att jag skulle göra nåt varje gång,varje gång jag ska göra nåt orkar inte jag så nu gjorde jag nåt snabbt en tygpåse haha!Men den kommer bli snygg faktis har klippt ut lite typ lila såklart.Fast jag vill göra nåt på tips?Väskan passar perfekt till sommaren efter man har badat eller nåt.Idag hade jag en vanlig skoldag utom att franskan var inställd yees!Första gången på länge med min nya franska lärare iaf.Skulle igentligen inte skriva nåt inlägg som inte handlade om mat som jag lovade mattis men det får bli nästa inlägg!/Pöss
 
          Är sugen på en kall dricka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0