Onsdag!

Hej alla!
Har haft en lång och rolig dag.Började 8 med livskunskap kom lite försent...Sen hade vi hålltimme sen engelska vi kollade på en film som är jätte bra.Sen rast efter det svenska jobbade med boken om mig som  jag inte har gjort klar.Sen va det lunch köpte pizza i stadiongården gott!Efter det gick jag till tandläkaren dom lagade min tand skönt..Sen gick jag tillbaka till skolan och hade no det var ganska kul när jag och Hannah skratta åt ingenting.Sen franska prov,det gick väl sådär.Sen gick jag till centrum och möte upp mattis vi gick runt där och tråka och kolla på kläder.Sen gick vi hem till mig och åt tårta haha.Sen gick vi till mattis och va inne på datorn och kolal på andra avenyn och nu är jag här.Imorn har jag studiedag jippi.Ska vara med Hannah och JUlie undra vad vi hittar på kanske dra och fika haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0