Frågor och svar!


Hej Sharon jag har en massa frågor.
1.Värför valde du just namnet dagrnaa?
2.Gillar du godis?
3.Heter du sharon på riktigt?

Svar:

Hej du!
1.Jag valde namnet dagarnaa för att det är ju dagar haha,har faktis inget bra svar tyckte väl att det var bra.Igentligen ville jag att den skulle heta dagarna,eller Sharons,eller Alices men allt var upptaget så jag tog dethär namnet gillar faktis de.
2.Jag älskar godis jag är en riktig socker människa tackar aldrig nej till godis haha!
3.Ja mina föräldrar döpte mig till det så det är mitt riktiga namn.

Hej hur gjorde du din header?

Svar:

Hej.
Paulina i mitt basketlag som äger bloggen www.pinkscreen.blogg.se gjorde den.

Hej vilka bloggar brukar du läsa?

Svar:

Hej jag läser alla möjliga faktis och självklart dom som kommenterar då måste man ju svara.Jag läser kenzas superbra enlig mig, Fokis fast då ibland för hennes klädstil och sånt är inte direkt min smak men ibland gillar man vissa saker!
Och en blogg som jag nyligen har börjat läsa olivia hennes blogg är bra och hennes klädstil.Och Louise tjejen som har blogg febbs riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0