rubrik

Hejsan.
Skulle till grönan med issa.b men det e väldigt kallt, och jag får inte tag i henne-.- Men jag ringer henne igen vi kanske kan göra nåt annat.Fick en fråga på bloggensmejl (som jag aldrig får haha) vrf jag inte lägger ut outfits bilder längre.Jag svarade på hennes mejl men till er andra, jag ska försöka lägga ut outfits bilder när jag har tid just nu e det faktis sommarlov och då vill man vara ute och ha kul och ha en massa träningar osv men det e klart jag måste uppdatera flitigt om jag har en blogg.Haha ni fick inget svar direkt men jag kan inte lova att jag gör det varje dag men ibland!Iaf nu ska jag ringa igen / Kram!


   Mattis och jag i båten va i riga Lettland föra veckan typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0