Ute!

Tjena!
Sorry för dålig uppdatering.Håller på med en överaskning för er läsare!Va i ung 08 med issa.b efter träningen.Haha vann e t-shirt för att vi skrev en saga.Som handlade om en kille som hette Gunnar (påhittat namn).Och efter ett tag asså på kvällen då jag inte var där så messade dom mig och sa att jag vann.Jag satt och gapskrattade i typ en halv timma.Haha det kommer säkert issa.b också göra som satt och gapskrattade nä jag skrev berättelsen!Senare när vi var på väg hem stannade vi upp i donken och tänkte köpa glass.När vi stog där så spillde en kille coola på mig och issa med Issa och hon började skratta och han går och hämtar och torkar henne och äger förlåt ska jag hjälpa dig osv haha gud vad jag och personalerna skrattade!Sen drog vi hemmåt.Kamera följde med idag på vår da i ung 08.
 
                                   Natchos!
 
        Vär finna bärettelse.Mobba inte min handstil!
 
                               Vi bjuder på den!
 
                                      Isabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0