Ung 08 dag 4

Hej bloggen!
Hade träning.Fick världens tränings värk.Kan inte ens gå ner
på en trappa...Drog sen till ung 08 med Matilda.Haha fick min t-shirt där det stog boots min nya pyjamas haha!Gick runt där osv.Sen drog vi hemmåt mattis åkte till sitt land och jag åkte hemmåt.Kunde låta bli att köpa en nåt på max var vrålhungrig.Nu sitter jag här utråkad.Funderar
på att äta nåt nyttigt.Om det ens blir av.
För er som undrar vad överaskningen är som jag skrev tidigare.Det e ju
en hemlis kan lixom inte säga det.
Hade med kameran pallar inte ladda upp bilder nu.Det får bli imorn... Puuuuss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad är örongodis för dig? Tipsa i min blogg! :)

2010-08-13 @ 21:26:02
URL: http://sofiesjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0