Snart träning

Tjena bloggen!
E hemma åt nyss lite mellis var sjukt hungrig..Snart har jag träning.Måste se till att villa lite så nu ska jag ta det lungt och blogga.Några till inlägg blir det.Imorgon blir det kanske en eller två inlägg.Sticker iväg till Jossans land vid 3tiden och jag tror inte dom har en dator där + att jag e på fysläger s¨å ingen bloggning blir det.Men jag kommit på en sak som ni kommer se på bloggen imorgon en tävling då.


               Jag för ett tag sen ser ut som en tönt haha!

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

vad gott :)

2010-08-19 @ 17:44:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-19 @ 18:25:18
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0