Hihi!

Tjena!
En sak som e riktigt bra med att ha blogg.Är att man kan se skillnaden asså hur man skriver lägger ut outfits bilder.En dålig sak är att jag började blogga med denhär boggen 2008 på vintern.Men tyvär har jag tyvär raderat alla inlägg en tid tänkte jag lägga ner bloggen och tog bort den, sen skaffade jag en ny med samma namn.Kolla på förra året i Juli gud vad söta bilder med min mobil som jag älskade!Jag älskade att komma hem efter en sommarkväll och sen blogga och ladda upp bilder osv.Haha naw jag skrev att jag ska inte på pea hella tiden.Pea var ju askul då!Nu ska jag logga ut bye!

Kommentarer
Postat av: frida

sv; aaw tack :) hur äre med dig?

2010-08-22 @ 20:22:15
URL: http://fridallindberg.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: idag har jag inte gjort nått alls haha :P dudå?



/Shoppaholly

2010-08-22 @ 20:25:58
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0