Filmstadensdag!

Tjena!
Var på filmstadensdag nyss.Det det började regna rörde vi oss hemmåt.Gick på någon dubbnings sak där man skulle dubba till highschool musikal.Och jag fick den svåra repliken (tycker jag) så det gick inte så bra men han regissören tyckte jag var bra.Vi får se hur det går.Sen gick vi på någon provfilmning där man blev interjuvad.Sen käkade vi körv sen kladkakka med grädde sen rörde vi oss hemmåt.En ganska snabb dag.Fan vad kallt det blev... Gjorde föresten en JB fake tattoo!

                                          Anahita!

                                   Anahitas tattoo!

              Min tattoo den går bort om några dar.

Min kladkakka som jag inte kunde njuta av för att det regna och Anahita
hade stress...


                 Sakerna jag fick gratis idag oitressant haha!


Kommentarer
Postat av: jasmin

sv: tack :D åh det ser gott ut!

2010-08-29 @ 16:23:07
URL: http://jazii.blogg.se/
Postat av: Anahita

SHARON DUE DÖD!!!!!!!!!! TA BORT BILDEN INNA JAG DÖDAR DEJ!!!!!!!!!:(<3333 / en ledsen pita:'(

2010-08-29 @ 20:55:02
URL: http://browneis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0