En kommentar från en läsare!

En sak som gör mig glad är att dom flesta av mina läsaren vågar säga saker som har hänt dom på bloggen för en främande människa.Det skulle inte jag vågat gjort!Men det e modigt tycker jag.

Hej Sharon jag har blivit kallad tjock nästan hella mitt liv.Från början tog jag åt mig men inte längre.Men jag kan ändå inte fatta värför dom säger så, om jag redan vet det behöver ju dom inte repetera det hella tiden! Anonym
Svar:
Hejsan en fråga först till dig värför e du anonym jag kommer inte skriva dit namn ändå (så du eller ni andra vet det).
Jag har själv varit lite mullig när jag var yngre och då blev jag ju såklart jätte ledsen.Men herregud dom som säger att du är tjock har ju själva ett jävligt dåligt självförtroende värför ska dom ens säga det.Jag kan själv tänka men gud jag e så fett blablabla men när en annan säger det blir jag riktigt förbannad.Jag tycker inte att du ska bry dig och skittta i dom.Haha värsta Frida tidningen ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0