En dag med Johanna!

Som sagt man kommer alltid på galna saker med Johanna.F.Det började med att Johanna kom hem till mig och vi kom inte på vad vi skulle göra.Sen var jag tvungen och lämna en sak till min syster och då åker vi in till stan och stannar där.Sen träffar vi på Paow och Hugo och vi e såklart blinda eller först ser jag paow och jag skämmmer ut mig och skriker paow haha fast hon 1meter ifrån mig.Och då ser vi hugo också vi ba hhej få vi ta en bild med er.Sen äter vi på donken och sedan springer vi runt i Gallerian och läser Justin.B tidningar vid presstop haha satt på marken och läste tidningen...Sen drog vi hemmåt. 
 

                                     Jag och Johanna.
 
          Jag och paow, jag ser ut som en riktig tönt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0