Torsdag

Hej alla sötnosar!
Har inte haft tid att blogga.Men jag har faktis tänkt på det.Iaf ska skriva vad jag gjorde igår och idag.
Onsdag:Hade en vanlig lång skoldag sen gick jag hem och lämna skolväskan sen gick jag till issa.b var där med mattis issa.s och jossan.Vi körde tjuv och polis och burken, det var längesen vi gjorde det.Sen gjorde vi tacos riktigt gott sen gick jag hem.
Idag:Hade en kort snabb skoldag sen gick jag hem käkade mellis sen gick jag till Hannah och var där med Elvira sen gick vi och köpte glass dom nya smakerna gott!Sen gick vi till centrum och mötte upp Angelica och Stella, men Stella skulle på utvecklingsamtal så Angelica följde med oss vi köpte lite godis eller jag köpte faktis tuggummi.Sen gick jag hem, nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra till middag om jag ens orkar. /Kram



 Tacos bild tagen från google.
 


                   En bild på mig elin shima och michaela igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0