Tisdag.

Tjena mittbena! 

Hade en vanlig skolag idag ganska skön.Åt precis lite flingor och fill med ljus som piggar upp mig lite.Snart ska jag ha träning sen löpning sen godmiddag uppdateriade inte så bra igår, men jag kommer inte uppdatera så bra om jag ska vara ärlig för jag har ju skola och en massa läxor och träningar så då hinner man lixom inte.Men ni får nöja er med 2-4 inlägg om dagen (på vardagar då), skriva gärna en kommentar om ni t.e.x vill att jag ska har mer tävlingar (som jag aldrig har) eller om jag ska länka bloggar jag gillar eller nåt annat.Nemen nu måste jag svara på kommentarerna som vanligt och sen blogga mer kanske? Kram :)
 

  Smile :)
Ps: Ni som säger taskiga kommentarer om mitt utseende kan dra
jag tvingar er inte att läsa min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0