Kladkaka!

Hej alla!
Va i vasa med några i mitt lag vi spelade lite och snacka.Fick en jätte god macka av issa.b!
Sen gick jag jossan mattis issa.b hem.Men jag och mattis tog en sväng förbi konsum och köpte lite grejer sim vi behövde,vi gick hem till mig och gjorde kladkaka haha jag är kass på det men den blev faktis ganska god.Sen kollade vi på en film Love§Basketball.Sen gick vi ut och fotade lite från mobilen så ni får lite bilder imorn.
Ni sitter jag här och godkänner alla mina kommentarer.Imorn på morgonen ska jag till tandläkren och sen kanske jag och issa.s ska åka inte till stan.Då ska jag köpa ray bans.
Tänkte ha en tävling då man kan vinna ett armband./Pöss
 
      En bild på oss som jag har laddat upp 100gånger!

Kommentarer
Postat av: Bella

gud va gott med kladdkaka :D

2010-04-06 @ 19:59:13
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0