Dålig uppdatering!

Heeej bloggen förlåt för dålig uppdatering men nu skiver ja iaf.Fredag:Hade skola sen gick jag till danni med hannah och anton och andrea hoppade lite studsmatta gungade hängmatta och grejer sen gick jag hem kollade på datorn ouuuups hade träning kl var 5i fyra och jag började 4 huuuh pappa skjusade mig kom typ 4min försent....Dom sjöng för issa.s Gratttis gumman 13år tonåring woooho!
Sen gick jag hem och hde freeedagsmys med familjen hahah!Hambörjare till middag sen litee annat gott också.Lördag:Cyklade till rinkeby med pappa och lillberor litee kul.Sen gick jag till min syrras basketmatch sen skulle dom grilla så jag fick korv och hambörjare mummms.Sen gick jag hem på vägen hem mötee jag elin och hannah vi gick hem till mig jag byte om och dom typ kolla på nån film sen kom pappa sen gick vi typ ut haha och flummade ovanligt?:P
Sen såg vi nåra tjejer men det var ju mörkt kl var typ 8då så vi kollade typ bara på dom sen började vi skrika och dom skrek till baks haha sen gick vi lite närmare och frågade vad dom hete haha dom ba märta och betrise haha dom drev men det var ju gulliga frida och alesssia hahah.Sen flummade vi med dom sen drog vi vidare med dom och dom typ ringde en kille som dom skulle träffa haha-Så vi förlde ju me hhaah noo lifee men jag känner faktis han litee så det var ju inte skämmmigt:PSen gick elin hem vi tjuv ringde till 1000människor haha!Gungade och snackde sen gick jag och hannah hem så var dom typ kvar när jag kom hem tittade jjag på en film och tv och åt lite.Söndag:Gick upp klockan 9kollade på disneychannel ofc haha!Sen ringde hannah och frågade om jag ville följa med till centrum men sen kom jag på jag har löppträning!...Men vi han ändå så jag elin hannah och adam vaa i centrum hannah köpte lite grejer och jag och elin åt:PSen flummmade vi klart dom var ju så snälla och lämna mig haaha!Sen hade jag löppträning blev skit trött.När jag kom hem duschade jag och åt sen gick jag in på datorn då frågade jag johanna och hannah vad dom gör då bestämmde vi oss för att gå ut men hannah kunde typ inte komma sen av nån annldening men jag och johanna var där har saknat henne för hon går ju i en annan skola så jag träffar inte hen ofta.Vi som alltid är med varann och berättade våra lång trockiga historier haha det vars skit kul kom hem precis helt slut har skolfoto imorn huuh.Nu ska jag hitta nåra kläder supeeerkul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0